eb talks

EB Talks

S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.

13.8.2024
24
min

Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme

Hostem byla Helena Steinerová, Senior manager, Recruitment, Development & Employer Brand ve společnosti GasNet CZ.  Dozvíte se například: Jak v GasNet pracují s ESG? Jak se věnují genderové vyrovnanosti zrovna v oboru plynárenství? Jak v této oblasti nastavit KPI?

6.8.2024
47
min

Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává

Hostem epizody byl Michal Kosař, Head of Employer Branding v České spořitelně. Tématem byl Employer Branding. Patří Employer Branding pod HR nebo by spíš měl být pod marketingem? Kdo je pro Employer Branding klientem? Jde mít dobrý Employer Branding u špatného produktu? Proč jsou kariérní stránky jako eshop?

1.8.2024
42
min

ESG legislativně i prakticky

Hostem epizody byla Jana Zimová, Vice-Chairman of the Board and Chief Human Resources Officer at MTX Group a Jakub Málek, Managing Partner v PEYTON Legal. Tématem bylo ESG, jak z pohledu práva, tak z praxe. Co je to nefinanční reporting? Jaký je právní základ? Jak vše převést do praxe?

2.7.2024
34
min

60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.

Hostem byl Tomáš Foltýn, ex-IT manažer pro vývoj retailových produktů v České Spořitelně. Je možné, aby člověk zůstal celý život v jedné firmě? Jaké to je hirovat a řídit IT oddělení a 250 lidmi? Co bylo klíčem k úspěchu nahirovat během půl roku 50 vývojářů?

25.6.2024
23
min

Každý zaměstnanec je ambasadorem firmy ať chce nebo ne

Poslední díl seriálu o Employer Brandingu s Honzou Klusoněm probereme třeba, na kom by měl Employer Branding ve firmě "viset"? Jak by měla vypadat spolupráce HR a marketingu? Jak zapojovat do Employer Brandingu zaměstnance?

25.6.2024
30
min

Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu firmy. Jak na něj?

Na trhu přesyceném reklamou není překvapením, že člověk více než nastrčenému herci uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, takzvaného ambasadora, stojí marketingová zbraň s názvem ambasadoring.

18.6.2024
30
min

Mladé generaci je potřeba se dostat do telefonu

Pokračování série o Employer Brandingu s Honzou Klusoněm. Dozvíte se, jaké kanály lze k dobrému Employer Brandingu využívat? Jak využívat sociální sítě? Jak oslovovat pasivní uchazeče.

11.6.2024
31
min

Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Vybudovat si dobrou značku netrvá jen pár dní.

Dobrá employer brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na ni? Jejími základními stavebními kameny jsou strategie firmy, očekávání pracovního trhu či cílové skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. Tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.

4.6.2024
18
min

Lidé chtějí pracovat pro atraktivní zaměstnavatele

Hostem byl Honza Klusoň, CEO @ Welcome to the Jungle. Je pravda, že "lidi na trhu práce nejsou"? Nebo pouze nechtějí pracovat u vás? Kolik je na trhu volných uchazečů? Jak je zaujmout? Na čem stojí dobrý employer branding? Jak s ním začít a na co nezapomenout?

28.5.2024
19
min

Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy.

Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde – to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.

Kdo jsme

EB Czech community

V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař

Michal Kosař

Praha, CZ
Zakladatel
Edita Ligasová

Edita Ligasová

Praha, CZ
Spoluzakladatel
Silvie Suchnová

Silvie Suchnová

Praha, CZ
Koordinace
Martina Ševčíková

Martina Ševčíková

Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community