Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Vybudovat si dobrou značku netrvá jen pár dní.

Dobrá employer brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na ni? Jejími základními stavebními kameny jsou strategie firmy, očekávání pracovního trhu či cílové skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. Tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.

Další epizody

13.8.2024
24
min

Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme

6.8.2024
47
min

Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává

1.8.2024
42
min

ESG legislativně i prakticky

2.7.2024
34
min

60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.

Kdo jsme

EB Czech community

V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař

Michal Kosař

Praha, CZ
Zakladatel
Edita Ligasová

Edita Ligasová

Praha, CZ
Spoluzakladatel
Silvie Suchnová

Silvie Suchnová

Praha, CZ
Koordinace
Martina Ševčíková

Martina Ševčíková

Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community