Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Vybudovat si dobrou značku netrvá jen pár dní.
Dobrá employer brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na ni? Jejími základními stavebními kameny jsou strategie firmy, očekávání pracovního trhu či cílové skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. Tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.
Další epizody
13.8.2024
•
24
min
Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme
6.8.2024
•
47
min
Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává
1.8.2024
•
42
min
ESG legislativně i prakticky
2.7.2024
•
34
min
60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.
Kdo jsme
EB Czech community
V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař
Praha, CZ
Zakladatel

Edita Ligasová
Praha, CZ
Spoluzakladatel

Silvie Suchnová
Praha, CZ
Koordinace

Martina Ševčíková
Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community