Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu firmy. Jak na něj?

Na trhu přesyceném reklamou není překvapením, že člověk více než nastrčenému herci uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, takzvaného ambasadora, stojí marketingová zbraň s názvem ambasadoring.

Další epizody

13.8.2024
24
min

Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme

6.8.2024
47
min

Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává

1.8.2024
42
min

ESG legislativně i prakticky

2.7.2024
34
min

60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.

Kdo jsme

EB Czech community

V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař

Michal Kosař

Praha, CZ
Zakladatel
Edita Ligasová

Edita Ligasová

Praha, CZ
Spoluzakladatel
Silvie Suchnová

Silvie Suchnová

Praha, CZ
Koordinace
Martina Ševčíková

Martina Ševčíková

Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community