Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu firmy. Jak na něj?
Na trhu přesyceném reklamou není překvapením, že člověk více než nastrčenému herci uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, takzvaného ambasadora, stojí marketingová zbraň s názvem ambasadoring.
Další epizody
13.8.2024
•
24
min
Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme
6.8.2024
•
47
min
Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává
1.8.2024
•
42
min
ESG legislativně i prakticky
2.7.2024
•
34
min
60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.
Kdo jsme
EB Czech community
V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař
Praha, CZ
Zakladatel

Edita Ligasová
Praha, CZ
Spoluzakladatel

Silvie Suchnová
Praha, CZ
Koordinace

Martina Ševčíková
Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community