Employer branding se dá krásně vyčíslit. Nejsou to jen pojmy a dojmy.
Co je hlavním cílem employer brandingu? Lepší firemní kultura, well-being zaměstnanců nebo lepší šance na získání talentů? „Konečný výsledek employer brandingu je vždycky zisk,“ vysvětluje v další díle EB Talks šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař. V novém podcastu z dílny CzechCrunche rozebírá s Tomášem Hybešem například i to, jak přenést employer branding do řeči čísel, protože těm management rozumí nejlépe.
Další epizody
13.8.2024
•
24
min
Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme
6.8.2024
•
47
min
Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává
1.8.2024
•
42
min
ESG legislativně i prakticky
2.7.2024
•
34
min
60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.
Kdo jsme
EB Czech community
V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař
Praha, CZ
Zakladatel

Edita Ligasová
Praha, CZ
Spoluzakladatel

Silvie Suchnová
Praha, CZ
Koordinace

Martina Ševčíková
Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community