Employer branding se dá krásně vyčíslit. Nejsou to jen pojmy a dojmy.

Co je hlavním cílem employer brandingu? Lepší firemní kultura, well-being zaměstnanců nebo lepší šance na získání talentů? „Konečný výsledek employer brandingu je vždycky zisk,“ vysvětluje v další díle EB Talks šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař. V novém podcastu z dílny CzechCrunche rozebírá s Tomášem Hybešem například i to, jak přenést employer branding do řeči čísel, protože těm management rozumí nejlépe.

Další epizody

13.8.2024
24
min

Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme

6.8.2024
47
min

Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává

1.8.2024
42
min

ESG legislativně i prakticky

2.7.2024
34
min

60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.

Kdo jsme

EB Czech community

V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař

Michal Kosař

Praha, CZ
Zakladatel
Edita Ligasová

Edita Ligasová

Praha, CZ
Spoluzakladatel
Silvie Suchnová

Silvie Suchnová

Praha, CZ
Koordinace
Martina Ševčíková

Martina Ševčíková

Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community